Вітаємо Вас на офіційному загальному інформаційному веб-сервері Державного вищого навчального закладу "Київський транспортно-економічний коледж" ||| WWW.KTEK.EDU.UA
­


      Початком структуризації автомобільного транспорту як однієї із галузей народного господарства України слід вважати створення зразу ж після громадянської війни в кожній губернії при губернських Радах транспортно-матеріальних відділів та автосекцій, які займались організацією і комплектуванням автомобільних господарств.  
Потім вони об'єднались в єдину транспортну організацію - Губтранс.
В 1922 році за ініціативою Центрального комітету профспілки транспортних робітників в складі Наркомату шляхів було створене Центральне управління місцевого транспорту (ЦУМТ), яке на той час і стало центром по організації автомобільного транспорту і будівництва шосейних доріг.

На Україні розширюється мережа профшкіл.
Саме Київська 2-га Механічна профшкола, яка була розташована за адресою, Повітрофлотська Шоса, 22-а є тією базою на основі якої був створений в подальшому Київський автомобільний технікум.
Перші документи про діяльність школи, які були знайдені в Центральному державному архіві вищих органів влади та управління України датовані 1926 роком.

Київська 2-га Механічна профшкола мала 4 майстерні:
  • слюсарний цех,
  • токарний цех,
  • ковальский цех,
  • монтажний цех (по ремонту автомашин),
  • при школі працюють автомобільні курси.
На протязі двох років в школі займались студенти.
На початку 1929 року Управління освіти повідомляє, що Київська 2-га механічна ПТШ перейменовується на 4-х річну школу.

3 липня 1929 року виходить розпорядження Головного управління шосейних та ґрунтових доріг та автотранспорту.

"Недостаток технического персонала и квалифицированной рабочей силы в дорожном и автомобильном хозяйстве требует от дорожных организаций самого серьезного внимания к вопросам специального образования по дорожному и автомобильному делу.                                                    По заданиям Правительства, уже в текущем году ЦУДОТРАНСом принят ряд мероприятий в области подготовки и переподготовки технического персонала. Причем однако указанные мероприятия не могут быть признанными достаточными. В предстоящем 29/30 году работа в области учебного отдела должна быть значительно расширена и углублена. Вся практически работа по специальному авто-дорожному образованию как-то выработка учебных программ, организация школ, постановка учебного дела, контроль над школами должна совершаться под непосредственным руководством Наркомпросов  республик при ближайшем участии Главдортрансов…

Стосовно п'ятирічного плану підготовки техніків автосправи в УСРР Головшляхуправою виходе розпорядження: "… в максимальній мірі забезпечити потребу на автотехніків.” 
Це завдання покладається на чотири великі ПТшколи: 
Харківську Автотракторну ПТШ,
Київську 2-гу Механічну ПТШ,
Дніпропетровську Автотракторну ПТШ,
Одеську 3-ю Механічну ПТШ.
Одночасно Київська 2-га Механічна ПТШ та Одеська 3-я Механічна ПТШ  розпорядженням Головшляхуправи від 26 вересня 1929 року перетворюється на автотракторні.

В листопаді 1929 року пленум ЦКВКП(б) (про кадри) приймає рішення: «… мережа 4-річних ПТШ для підготовки середньотехнічного персоналу старих та нових відчинених будуть перейменовані в технікуми…»

26 вересня 1929 року Розпорядженням по Центральному управлінню шосейних і ґрунтових доріг і автомобільного транспорту при РНК УРСР на базі Київської 2-ої Механічної профшколи був створений "Київський Автотракторний технікум”, який є родоначальником ДВНЗ "Київський транспортно-економічний коледж”.

1 серпня 1930 року постановою Ради Народних Комісарів УСРР реорганізовані із профшкіл та знов утворені галузеві технікуми передані у відання відповідних наркоматів та господарських обьєднань,:
”…порядок передачі встановити керуючись розділом ІІ Постанови РНК від 12. 06. 1930 р "Про реорганізацію ВИШІВ та ВТИШІВ” 
Наказом Наркомосвіти  та Головшляхуправління від 7 серпня 1930 року Київський Автотракторний технікум перейменовується в Київський Атомобільний технікум та передається до відання Головшляхуправління УСРР (контингент учнів на той час 262 особи).

Згідно з постановою Госплана УСРР та Головшляхуправління  від 22. 04. 1931 року про злиття технікуму Шляхового Будівництва із Автотехнікумом в один технікум з факультетами: Авто та Шляхового Будівництва, також в цей комбінат входять школа ФЗУ, Дорстройуч, курси інженерів, курси техніків та десятників і Робфак, всі ці учбові заклади концентруються під одним керівництвом.

Чимало планів і сподівань на подальший розвиток технікуму були перервані Великою Вітчизняною війною.
1944 р. Постановою Ради Народних Комісарів від 9 липня наказ №845 були відновлені заняття в  Київському автомобільному технікумі, директором технікуму призначений Колоколов Іван Іванич.
Постановленням РНК України технікуму передано напівзруйнована будівля  середньої школи № 41 на вул. Некрасівська, 12 (нині Волзська ).

30.10.1944 році на засіданні Наркомтрансу України розглядались результати заходів по відновленню роботи Київського автомобільного технікуму за період липень – жовтень.
        Рішенням Народного Комісаріату автомобільного транспорту УССР за добру роботу директору Київського Автомобільного технікуму Колоколову І.І. був призначен персональний оклад – 1600 р.
1946 р. Наказом Міністра автомобільного транспорту від 20 квітня 1946 р. №17 технікум перейменований у Київський автотранспортний технікум.

У 1947 році адреса технікуму знову змінилась. Новою адресою технікуму стало приміщення гуртожитку Київського автобусного парку № 1, по вул. Васильківська, 20
 
1954 р. Технікум було перейменовано на Київський автодорожній технікум.

1957 р. Технікум реорганізований у Республіканський заочний автодорожній технікум.

1969 р. Республіканський заочний автодорожній технікум перейменований на Республіканський заочний автотранспортний технікум (РЗАТ).

1993 р. РЗАТ перейменований у Київський автотранспортний технікум.

2000 р. Наказом Міністра транспорту України №14505 від 5 квітня 2000 р. технікум перейменований на Київський транспортно- економічний технікум.

2008 р. Наказом міністра транспорту та зв’язку України № 791 від 27 червня 2008 року технікум перейменований на Державний вищий навчальний заклад "Київський транспортно-економічний коледж”




• Перейти ВГОРУ сторінки •


НАПИСАТИ НАМ | ПРО САЙТ | КОНТАКТИ | ПОШТА САЙТУ
Ліцензія МОН України серії
АВ № 506023
Ваша INFO


Шановний Гість, ми раді Вас бачити на нашому сайті. Будь ласка зареєструйтесь або увійдйть під своїм логіном!

Логін:
Пароль:


Вхід у пошту
Яндекс-KTEK.EDU.UA
Логін:
Пароль:



РЕЄСТРАЦІЯ

Наша адреса
03040, м. Київ-40,
вул. Васильківська, 20


тел.: +380(44) 257-23-38

e-mail: admin@ktek.edu.ua

АДМІНІСТРАТОР САЙТУ e-mail: admin@ktek.org.ua


Розклад
I пара:
08:30-09:50
перерва 10 хв.

II пара:
10:00-11:20
перерва 30 хв.

III пара:
11:50-13:10
перерва 10 хв.

IV пара:
13:20-14:40
перерва 10 хв.

V пара:
14:50-16:10

Наше ФОТО
Друзі сайту

Сайт Президента України-Віктора Януковича
Урядовий сайт

Укрзалізниця
Категорії розділу
Яндекс.Метрика
[Vox.com.ua] width= Рейтинг@Mail.ru Освітній портал